مورینیو تاکید کرد رابطه اش با بازیکنان رم خوب است.

آاس رم در هفته بیست و پنجم سری آ میهمان ساسولو است. ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ سرمربی رم گفت:

مقابل اینتر در 12 دقیقه ابتدایی نمایش وحشتناکی داشتیم اما بعد بازی خوبی انجام دادیم و شایسته چیزهای بیشتری بودیم. در آن 12 دقیقه ممکن بود گل های بیشتری دریافت کنیم اما در ادامه در حالت حمله و به دنبال گلزنی بودیم. باخت 2-0، نتیجه ای منفی است اما چون خوب بازی کردیم، اعتماد به نفس تیم بالا رفت. 

گزارش شد که مورینیو پس از بازی با اینتر، بازیکنان رم را ترسو و فاقد شخصیت خطاب کرده و به آنها گفته مناسب بازی در سری سی هستند. بر همین اساس شایعاتی مبنی بر ناراحتی بازیکنان رم از حرف های مورینیو شنیده شد. سرمربی جالوروسی در این مورد افزود:

در این مورد حرفی برای گفتن ندارم. اتفاقات درون رختکن، همان جا باقی می ماند و این برای من یک اصل است. به همین دلیل به شما نمی گویم چنین حرف هایی در رختکن زده شده یا خیر. قطعا در رختکن با بازیکنان خود صحبت کرده ام اما اینکه چه صحبت هایی بوده، به شما نمی گویم. 

رابطه من با بازیکنان خراب شده است؟ دروغ بزرگ؛ آنها به من گفتند تغییر نکن. بازیکنان همیشه گفته اند که از روش کاری من راضی هستند. هیچ چیز پنهانی میان ما وجود ندارد و اگر لازم باشد، به چشم یکدیگر نگاه می کنیم و همه حرف ها را می زنیم. بازیکنان را به گفتگو دعوت کردم و از آنها پرسیدم که از من ناراضی هستند؟ همه گفتند که نمی خواهند من تغییر کنم، بنابراین من هم به آنها گفتم که تغییر نمی کنم. آیا فکر می کنید من نباید ایبانیز، کارسدورپ، مانچینی یا اسمالینگ را سرزنش کنم؟ بعد از بازی صحبت کردیم، آن خطاها را آنالیز کردیم و روی آن کار کردیم. شیوه کار من اینگونه است. حالا در مورد ساسولو سوال کنید وگرنه جلسه را ترک می کنم.

ساسولو نسبت به رم، بازیکنان تکنیکی بهتری دارد و البته مدافعان آنها توانایی بازیسازی از خط دفاعی را دارند. ما به سبک آنها نمی توانیم بازی کنیم. آبراهام و پلگرینی برای این بازی آماده هستند.

ادین ژکو اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرد پس از ورود مورینیو، انتظار جدایی از رم را نداشته است. مورینیو در این مورد گفت:

نمی دانم ژکو چه گفته و این موضوع اصلا برای من مهم نیست.